tiistai 25. maaliskuuta 2014

From Tartu with love

Mun poissaollessa sedät oli aloittaneet Tartossa kevättyöt, nimittäin rantatien puiden karsimisen. Muuten täällä ei ole kovin keväistä. Tai ehkä aloin vain jo odottaa liian paljon keväältä Suomilomaa edeltäneen lämpimän jakson myötä.  Silloin istuin koirien seurana parvekkeella useampana päivänä juomassa kahvia tai teetä. Nyt täällä on selkeästi viilentynyt ja tuuleekin perkule. Koirat kuitenkin viihtyy parvekkeella pitkiä aikoja kerrallaan monta kertaa päivässä. :)


Tämä näky odottikin ikkunassa kun nousin eräänä aamuna.
Hups! :)

Olen suuri taiteen ystävä ja olen jo jonkin aikaa keräillyt lenkeillä kuvia Tarton graffiteista. En missään nimessä kannata julkisten paikkojen töhrimistä, mutta joskus hienot ja/tai oivaltavat graffitit ovat kohdallaan, ja täällä Tartossa ne jotenkin sopivat kaupungin osin rappioromanttiseen näkymään. Nämä kuvatut on maalattu kahden lenkkeilyreittimme varrella olevan sillan alle.




"Vain sydämellään voi nähdä selkeästi.
Kaikki oikeasti on tärkeä on silmälle näkymätön."

female Chaplin




"Rakastan elämää ja elämä rakastaa minua.
Olen elossa ja elämä minussa. Ja niin onkin."


Tarton valkoinen sorsa

Lucaa naurattaa :)


Ei kommentteja: